juni 04, 2008

Hela havet stormar

Hela havet stormar på byrån nu. Inför sammanslagning med en annan byrå till hösten rensas det friskt för att vår nuvarande stab skall passa ihop med staben på den byrån vi skall gå ihop med. Allt är fortfarande superhemligt. Dock har tre personer fått gå sedan i vintras – den senaste idag. Och på måndag kommer storchefen inflygandes från Tyskland för att...tja, vem vet.

Med tanke på att jag är sist in av våra AD:s och att arbetsgrupperna på grund av dagens uppsägning haltar, så kan jag ju tänka mig att jag hänger löst.

Får se om jag har något jobb att ta semester ifrån i sommar.

Någon som söker en duktig AD?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi söker alltid bra AD:s, men då handlar det om utlokalisering till landsorten, och det antar jag inte är särskilt intressant ;-)

Hoppas det går väl för dig.

Herr R sa...

Ja, vad kul. Men nja, i dagsläget är inte en utlokalisering aktuell. Med med tanke på dagens blogg (Trägen vinner) så vet man ju aldrig så noga.