juni 01, 2007

Men nej

Man kan tro att jag ruttnat på att skriva. Men nej.
Man kan tro att jag tröttnat på att blogga. Men nej.

Jag har bloggat till och från – oftast till, men ibland från – i över nio år.
Jag kommer inte att sluta. Mig blir ni inte av med.

Men som det är nu hinner jag knappt träffa min son för det är så stressigt på jobbet. Och blogga hamnar en bit ner på prioriteringslistan vid tillfällen som dessa. Men jag kommer igen. Ha tålamod gott folk. Det finns massor med bra bloggar man kan läsa under tiden.

Till exempel den här.

Fler bra bloggar finns i länklistan till höger. Och om inte det räcker till så rekommenderar jag er att gå loss i mitt arkiv. Där finns skriverier från mars 2004 och framåt.

Hej då på ett tag.

1 kommentar:

Lotten Bergman sa...

Aha, men jag är ju här och spionerar då och då.

Renoveringen? Jag vill ha golv- och tapetbilder när du väl bloggar igen.