december 12, 2007

Hur bra gick det då?

På grund av resonemanget här om dagen kände jag mig full av insikt.
Med fina miljövinster i sikte besökte jag så Tradera.se för att se lite hur det fungerar, skapa mig ett konto och så vidare. Det hade inte gått mer än tio minuter innan jag själv hade börjat buda på prylar. Det var ju inte så det var tänkt!
Tanken var ju att jag skulle sälja mina gamla prylar, i stället för att slänga dem. Så sitter jag här då kanske med en visserligen cool, men onekligen lite sliten sextiotalshylla. Jag får se det fina i att jag hälper någon att bli av med sitt junk i stället.

Tyvärr finns den i Västerås, så miljövinsten är antagligen nära noll, eftersom jag måste frakta hit den. Nåja, jag skall vinna budgivningen till att börja med.

1 kommentar:

Lotten Bergman sa...

Denna din Traderakarriär kommer jag att följa med intresse.

/hon med den jättefulla källaren