september 10, 2004

Come rain or come shine

Det är ju inte utan att man måste anstränga sig för att inte helt gå bort sig i alla festfixarlabyrinter som dyker upp

Det gäller att fokusera på rätt saker nu. Se det stora i det hela och förså att det är nu det är och inte bara fundera på hur god maten är och var kommer min moster att sitta.
Måste räta på ryggen och inte glömma att atmosfärinsuparpauser är otroligt viktig dagar som dessa. För att inte tala om nästa lördag – då måste jag släppa alla funderingar och bara koncentrera mig på att vara viktig och speciell.
Jag är i och för sig inte direkt orolig över att det inte kommer bli bra – det blir det säkert.
Men jag vet, jävlar i min själ, att jag nog kan behöva påminna mig själv om att jag skall koncentrera mig på uppgiften när det väl är dags.
Jag vill ju inte stå där och fundera på Wallenbergare och gud vet vad.

Come rain or come shine – på något sätt.

Inga kommentarer: