mars 22, 2008

Ett märkligt påskägg

Vi hade planerat att åka till landet i helgen. Jag hade verkligen sett fram mot det. Äntligen -- jag har inte varit där sedan i somras. Men det blev inte riktigt så.
Det blev akuten på Karolinska. I stället för påskägg; diabetes.
Inte riktigt vad jag hade planerat.

Jag har legat inne sedan i onsdags, men är hemma på permission nu. Jag mår bra, men allt känns väldigt konstigt. Jag antar att saker och ting sätter sig efter tid, just nu är det lite lagom förvirrat.
Jag lär återkomma i ämnet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inga problem! ;)
/s

Anonym sa...

Ojdå. Har ju läst här ett bra tag nu, varför har jag ibland undrat, jag har inget hus och inga barn t ex. Men plötsligt får vi en gemensam nämnare. Har haft det i 11 år nu, fick det när jag var 13. Funkar bra tycker jag.

Herr R sa...

Hej Ida!

Vad roligt att du läser mina skiverier. Jag funderar ibland på vad det är för folk som läser här. Jag ser ju på statistiken att det är en massa personer här och läser, men de är ganska dåliga på att göra sig till känna, så jag försöker gissa.

Ja, om du haft det i 11 år så är du onekligen det proffs jag strävar efter att bli. Jag vet nästan ingenting om det här, men jag lär mig mer för varje dag!

Hej och tack för din kommentar.

/R

Anonym sa...

Yes, proffs är jag minsann :) Det kommer du också bli, jag lovar. Feel free to maila när du vill ifall du känner för det! Frågor eller vad som helst.
idajohansson44@hotmail.com