december 15, 2006

Fem snabba

5 Saker jag skäms för
Kommer bara på en just nu:
Att jag inte köpte en ny pepparkaksdeg som jag lovade, när jag åt upp den gamla. Förlåt frugan.

5 saker som jag har gjort det här året:
Varit och kollat in morsans hus i Thailand
Startat ett nytt band
Blivit bättre på att spela piano
Reonoverat en massa hemma
Umgåtts med min familj

5.Saker jag vill göra nästa år:
Börja på ett nytt jobb
Kunna tjäna pengar på att skriva
Ta körkort
Köpa bil
Bygga klart på landet

5 saker som jag är stolt över:
Min son
Min fru
Vårt fina radhus
Ett par av alla texter jag har skrivit i år
En låt av de jag har skrivit i år

Listan är från Sandra

3 kommentarer:

C sa...

Jag som gör en miljard stavfel i varje inlägg men:
ett nyt jobb?

Trevlig lista!
trevlig helg

Herr R sa...

C -> tack för tipset!

Trevlig helt själv :)

/R

Herr R sa...

Helg, inte helt.
Skrivfel var namnet.