april 04, 2007

Det rör på sig

Nu funkar internetlinan igen. Allt tack vara Tele2 som levererar vad de lovar. Alla streck är strukna med Bredbandsbolaget och jag hoppas att jag slipper ha att göra med dem i fortsättningen.

Jag har börjat på mitt nya jobb. En reklambyrå på Söder. Skönt att vara tillbaka på ett litet företag igen (vi är 13 personer). Skönt att slippa chefer som har chefer som har chefer som man aldrig träffar. Skönt med ett litet företag som har högt i tak kreativt och där inte varenda beslut måste dras i långbänk. Bättre betalt är det också.
Jag började i förrgår, så det är för tidigt att säga hur jag trivs egentligen. Men hittills har allt varit strålande — och jag tror att det kommer fortsätta så.
Härliga tider, således.

Nu skall jag nog kunna komma igång med bloggandet igen. Tack för tålamodet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen tillbaks och lycka till! :)
/S

Anonym sa...

Den som väntar på något gott :)