augusti 07, 2007

Stabilitet inför hösten

På något sätt känner jag mig bättre rustad inför nästkommande höst än inför den förra. Jag kan inte peka på några direkta skillnader. Jag bor där jag bodde och lever ihop med de jag levde ihop med. Jag har inte skaffat mig några nya fritidsaktiviteter. Jag har inte gjort några överväldigande investeringar. Jag har inte ändrat på mitt liv. Visserligen har jag bytt jobb, men det är också allt.
Ändå känns det lite solidare nu. Lite stabilare. Lite mer struktur. Tack för det!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske är just för att du inte har en massa förändringar att ta ställning till som du känner dig mer stabil?

Herr R sa...

Ja, det kan du förstås ha rätt i. Så är det nog.

sandra sa...

jag googlade sandra kolsyra och hittade hit, så länge sedan jag var här. allt väl? här är det... fint :)