september 20, 2006

Åh, en paus!

Efter lite drygt två och en halv veckas vansinnesjobbande har jag nu en liten paus. Från 15.00 till jag går härifrån vid 17.00 har jag inte något som är akut panik att göra. Inga trycktider att passa, inte ens en deadline i sikte. Skall dock ha ett möte imorgon 09.00 om nya projekt, så pausen är snart över. Men det känns skönt att kunna pusta lite.
Jag har till och med hunnit rensa på mitt skrivbord, som sett hyfsat kaotiskt ut under en tid nu.

Men så trevligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja precis; men så trevligt!
Man behöver en andningspaus ibland.

Idag är min chef på resande for och då dansar råttorna på bordet...

Anonym sa...

...å jag har sovmorgon till 11, hur synnerligen lyxigt är det inte att sitta hemma - i morgonrock och dricka kaffe kvart över nio en torsdag? :)
/s