oktober 30, 2006

Hej och hå och lycka till

Vår internetlina hemma har legat nere under helgen – inte helt tillfredsställande.
Annars har jag inte gjort så mycket upphetsande i helgen. Min fru har haft föreställningar på kvällarna så jag har mest varit hemma med grabben. Igår införskaffade vi en ny dammsugare á 2.000 kronor. Ingen höjdare direkt, men det är ju sådana utgifter man får leva med helt enkelt. Hoppas denna håller lite längre än den förra.

Nu klockan elva har jag en stor presentation hos kund. Jag har spenderat förmiddagen här skärandes utskifter och monterat dem på panå i ett moln av spraylim. Men jag klagar inte – det luktar ju så gott. 3M Spray Mount, varje reklamares favorit-boff.

2 kommentarer:

Vanja sa...

Men det är ju lite som björnklister. Man måste bara ta en tugga. (Varför skulle burkarna annars levereras med slev?)

Anonym sa...

3M är en av våra huvudleverantörer och jag kan tala om att de i sitt autosortiment har flera beroendeframkallande produkter...