oktober 25, 2005

Närbild på Nalle


Jag hade ett ärende på Skansen i morse, men kom lite tidigt. Jag passade på att gå en sväng och spana in djuren, husen och miljöerna.
Det var väldigt lugnt när klockan var så lite. Det inte hade kommit så mycket folk än. Detta verkade påverka djuren för de var väldigt närvarande överallt och inte alls sådär gömda bakom en gran, som de ofta är när man går på Skansen och det är jättemycket folk.
När jag kom till björnberget satt en av nallarna snällt lutad mot fönstret och väntade på mig. Magiskt! Det var bara några millimeter glas mellan mig och björnen och det var en märklig känsla, speciellt som jag var ensam och inte hade någon att dela ögonblicket med.
Som tur var hade jag med mig kameran.

1 kommentar:

Anonym sa...

Läckert!:)Wow... nu blir jag nästan lite avis.

/s